سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مواد افزودنی گروت اپوکسی و اثرات آن

گروت اپوکسی باعث سخت شدن سریع سازه می شود که بستگی به دمای اطراف دارد . گروت اپوکسی دارای قابلیت بالای چسبندگی به زیر کارهای معدنی و فولادی دارد. گروت اپوکسی دارای مقاومت در برابر ارتعاشات شدید است. گروت اپوکسی باعث سخت شدن بدون جمع شدگی است. گروت اپوکسی دارای مقاومت بالا در برابر حملات مواد شیمیایی است. گروت اپوکسی دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است.


موارد کاربرد روان کننده و کاهنده شدید آب بتن بر پایه پلی نفتالین

موارد کاربرد روان کننده و کاهنده شدید آب بتن بر پایه پلی نفتالین به دلیل خاصیت پخش کنندگی ذرات سیمان و ایجاد روانی در بتن، این افزودنی را می توان برای تولید بتن های توانمند، بتن پیش ساخته، بتن به نسبت آب به سیمان کم و قالب های پیچیده و با تراکم آرمارتو به کار برد. ایجاد روانی در بتن باعث سهولت در خروج حباب های درشت و ایجاد سطح صاف و بدون حباب می شود.


روش استفاده واتر پروف بتن

روش استفاده مواد واتر پروف بتن : واتر پروف بتن ADMIX WP 763 را در آخرین مرحله تولید بتن به مخلوط اضافه نمایید. هرگز این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید. چنانکه بتن با تراک به محل بتن ریزی منتقل می شود، می توان افزودنی را در محل داخل تراک ریخت و به مدت دو دقیقه اختلاط را با دور تند ادامه داد تا به خوبی مخلوط شود. به دلیل وجود پودر فوق روان کننده تاثیر بر روانی بتن کاملا مشهود است. چنانکه به دلیل طولانی شدن زمان تخلیه روانی بتن کاهش یابد، افزودن مجدا این افزودنی به نسبت سیمان باقیمانده یا استفاده از فوق روان کننده مایع برای جبران کاهش روانی توصیه می شود.


شکل ظاهری مواد روان کننده برای بتن حجیم

شکل ظاهری مواد افزودنی روان کننده برای بتن حجیم : مایع روان رنگ قهوه ای تیره وزن مخصوص: 170/1 تا 175/1 گرم در سانتی متر مکعب در 20 درجه سانتی گراد عدد قلیایی: 6 تا 7 مقدار کلر: کمتر از 1/0 درصد ADMlX LS 140 روان کننده کم مصرف بتن بر پایه لیگنو- پلیمر با خاصیت کندگیری زیاد سازگاری: این محصول با هیچ افزودنی دیگری نباید مخلوط شود مگر اینکه توسط متخصصین شرکت دماوند سفید تایید شده باشد.درصورت نیاز به استفاده از چند افزودنی لازم است هر یک بطور جداگانه به مخلوط بتن اضافه شود.این افزودنی برای مخلوط های بتنی حاوی میکروسیلین، خاکستر بادی و سیمان های آمیخته و پوزولانی مناسب است ..


چسب بتن

از مواد افزودنی پرکاربرد در صنعت بتن میتوان به چسب بتن اشاره نمود که دارای مزایایی از قبیل ، ستفاده از مقاومت کامل بتن در مقابل نفوذ آب با استفاده از چسب مخصوص بتن و ملات . افزایش مقاومت بتن ساخته شده در مقابل حمله نمک های مزاحم (سولفاته) و… با استفاده از چسب مخصوص بتن و ملات . استفاده از چسب مخصوص بتن و ملات مناسب جهت افزایش مقاومت بالای بتن در مقابل خمش و ایجاد حالت پلاستیکی درون بتن .