سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اجرا بتن خود تراز

نحوه اجرا بتن خود تراز بدین صورت میباشد که با استفاده از همزن دور کند (400-300 دور در دقیقه ) مواد را به هم زده تا خمیری روان و عاری از کلوخه بدست آید، سپس باقی مانده لاتکس را به آن اضافه کنید و تا جذب کامل آن هم زدن را ادامه دهید. - اجرا سطح را کروم بندی کنید و مواد مخلوط شده را در بین کروم ها ریخته و با استفاده از شمشه فلزی سطح آن را از تراز کنید. با استفاده از غلتک خاردار مواد ریخته شده را غلتک کنید تا حباب های هوای حبس شده خارج و سطحی صاف و هموار به دست آید.


روش اجرا ماستیک بندی پلی یورتان

روش اجرا ماستیک بندی پلی یورتان بدین صورت میباشد که ،آماده سازی سطح: سطح بایستی تمیز: سخت، خشک و عاری از آلودگی، روغن، گریس، و رنگ باشد. تراشیدن باقیمانده شیرآبه سیمان یا دوغاب بسیار مهم است. در حالت عمومی مقاومت کششی سطح تماس مستقیم بایستی 5/1 مکاپاسکال باشد. برای اینکه عملکرد ماستیک به درستی انجام شود، عمق درزا به وسیله میله های پلی اتیلن اسفنجی با سلول بسته تنظیم کنید که ماستیک به آن نچسبد و سطح سوم ماستیک آزادانه حرکت کند.


نکات ایمنی و انبارداری برای استفاده از محصولات شیمیایی کف سازی

ADMIX WP770 همانند تمامی محصولات شیمایی این محصول کف سازی ، نیاز به مراقبت ویژه در زمان استفاده و انبارداری دارد. از تماس با چشم ها، دهان، پوست و مواد غذایی اجتناب شود. در صورت پاشیده شدن روی پوست یا چشم موضع را بلا فاصله با آب تمیز شستشو دهید. چنانکه بطور اتفاقی بلعیده شود بایستی به پزشک مراجعه نمائید. در ظرف را پس از استفاده ببندید و باید توجه داشت که زیر نظر کارشناسان و افراد با تجربه یا از طریق سایتهای اینترنتی معتبر اقدام نمایید .


طریقه آماده سازی سطح برای گروت ریزی

آماده سازی سطح قبل از گروت ریزی بدین صورت میباشد که سطوحی که در معرض گروت ریزی قرار می گیرند بایستی خراشیده شوند تا پوسته های احتمالی جدا شده و بتن سفت یا سنگدانه ها نمایان شوند. از چکش های سنگین و بادی و سایر ابزار مشابه که باعث شود سنگدانه ها شکسته شده و در عین حال در جای خود باقی بمانند استفاده نکنید. باید سطوح را از وجود روغن، گرد و خاک، رنگ، ماده عمل آوری و دیگر آلودگی ها که باعث کاهش چسبندگی می شوند پاک کردو باید زیر نظر کارشناسان انجام گیرد .


نحوه انبارداری ماستیک

ADMIX BM 730 نحوه انبارداری ماستیک بدین صورت میباشد که بایستی در ظروف اصلی خود در محیط سربسته و به دور از تابش آفتاب یا دمای زیاد نگه داری شود. این محصول قابل اشتغال است و لازم است در هنگام انبارداری تمهیدات لازم برای پرهیز از ایجاد جرقه یا شعله آتش به عمل آید. عمر مفید این محصولات 12 ماه می باشد. عدم مفید این محصولات 12 ماه می باشد. عدم رعایت شرایط انبارداری مناسب ممکن است باعث آسیب دیدن محصول یا ظرف آن شود.