سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امتیازات گروت اپوکسی ADMIX GM 540

گروت اپوکسی دارای امتیازات ویژه ای میباشد که از آن جمله میتوتن به موارد زیر اشاره نمود :گروت اپوکسی ADMIX GM540 کسب مقاومت سریع برای پایداری در برابر بارهای فعال و مواد شیمیایی دارد. گروت اپوکسی ADMIX GM540 فاقد جمع شدگی است و ترک نمی خورد. گروت اپوکسی ADMIX GM540 قابل اجرا بر روی سطوح در معرض رطوبت است.


مزایای مصرف فوق روانساز بتن

از مزایای مصرف قوق روانساز بتن میتوان گفت که با بالا بردن بسیار زیاد مقاومت فشاری در سنین مختلف در کارایی ثابت با کمبودن نسبت آب به سیمان. کاهش میزان سیمان مصرفی برای کسب مقاومت یکسان بالا بردن روانی بتن بدون افزایش نسبت آب به سیمان. آزمایشات کارگاهی امکان کاهش سیمان مصرفی در هر متر مکعب برای بتن های با ردهای مقاومتی مختلف توسط مواد فوق روانساز بتن به صورت زیر بدست می آید: مقادیر داده شده بر حسب تجربیات به دست آمده از مصالح، شرایط مصرف، نوع سیمان و وضعیت آب و هوای مناطق مختلف متوسط گیری شده است نتایج آزمایش در شرایط ویژه هر کارگاه مقدار دقیق مصرف مواد افزودنی در هر متر مکعب را مشخص خواهد کرد. این فوق روانساز بتن در هنگام اختلاط بتن یا پس از اختلاط کامل بتن به باید اضافه شود. امکان اضافه کردن مواد افزودنی به آب بتن نیز وجود دارد ولی در شرایطی که فاصله ساخت و ریختن بتن زیاد باشد و اجزای اصلی تشکیل دهنده نوعی از فوق روان ساز بتن پلیمر های مصنوعی هستند که قادرند آب اختلاط را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و مقاومت بتن را به خصوص در دراز مدت تا حد چشم گیری افزایش دهند.


روش استفاده از پودر سخت کننده سطوح برای بتن ضد سایش

روش استفاده از مواد پودر سخت کننده سطح برای بتن ضد سایش بدین صورت میباشد که بعد از بتن ریزی، بتن را ویبره کرده و با استفاده از شمشه آن را تراز کنید. سطح بتن را توسط ماله چوبی تراز نهایی کنید ولی صیقلی شدن زیاد پرهیز شود.پودر خشکه پاشیرا در کناره های قطعات اجرایی( مکان هایی که درزهای اجرایی و انبساطی طراحی شده اند) به پنهای تقریبا80 میلی متر بپاشید. با استفاده از ماله چوبی آنها را صاف کنید، سپس اقدام به پاشیدن پودر ب روی بقیه سطح نمایید. بهترین زمان خشکه پاشی وقتی است که سطح بتن نه خشک و نه زیاد مرطوب باشد. دمای محیط عامل اصلی تعیین کننده این زمان است. به طور معمول در دماهای35تا45 درجه سانتی گراد زمان 30 تا 40 دقیقه پس از بتن ریزی پیشنهاد می شود.در دماهای از35 سانتی گراد طولانی تر خواهد بود.


کاربرد دوغاب میکروسیلیس در مخزن بتنی

از ژل میکروسیلیس برای کف سازی سالن ها و محوطه کارخانه های صنعتی، پتروشیمی و پالایشگاه - سکوهای بارگیری و سوخت گیری خودروها نیروگاه و محل نصب توربین و ژنراتور آشیانه هواپیما باند پرواز و محل فرود و برخاستن هلیکوپتر ویژیی ها و مخزن بتنی استفاده میشود که میتوان از سایتهای معتبر اینترنتی اطلاعات دقیقی را در این زمینه کسب نمود و بعد اقدام به خرید نمود .


کوتینگ بتن و خرید آن از سایتهای اینترنتی

کوتینگ بتن به عنوان چسب برای نصب قطعات کفپوش چوبی، تخته های عایق کننده، ورق های پلی استایرین منبسط شده و چوب پنبه کاربرد دارد و روش اجراکوتینگ بتن با ADMIX WP 770 بدین صورت میباشد که این محصول مناسب کوتینگ بتن را می توان با قلم مو یا ماله اجرا کرد و برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کاربرد و نحوه استفاده کوتینگ بتن میتوان به سایتهای اینترنتی معتبر و مجاز مراجعه نمود .